Presentación de queixas e suxestións

Descrición

Queixa: Actuación pola que unha persoa pon en coñecemento do Concello as deficiencias nun servizo público municipal, sean de tramitación, actuación ou do propio servizo público.

Suxestión: Actuación pola que unha persoa pon en coñecemento do Concello unha proposta ou idea de mellora dalgún servizo público.

O feito de presentar unha queixa ou suxestión non confire ao que a presenta a condición de interesado, nin dela se derivará a posibilidade de interpor ningún recurso administrativo. Só conleva o dereito a una contestación expresa no prazo de 3 meses e a reiterar a queixa ante a Comisión Especial Suxestións e Reclamacións, se non obtén resposta ou considerara ésta insatisfactoria.

Dirixido a

Calquera persoa física ou xurídica interesada na presentación dunha queixa ou suxestión ante o Concello de Santiago.
É preciso indicar os datos persoales e acompañar o documento oficial de identidade.

Notas para o cidadán

Forma de interposición:
  • Persoalmente na Oficina de Queixas e Suxestións, coa presentación debe mostrarse o DOI.
  • On line: a través da Carpeta Cidadá da web municipal, requierese o DNIe ou identificador municipal.
  • Caixas de correo ou fax (acompañando ao escrito fotocopia do DOI).

Solicítase en

Atención á cidadanía
Enderezo: Rúa Presidente Salvador Allende, 4 baixo
Tel.: 981 543 128
Fax: 981 543 129
Correo: Contactar co Concello
Horario: De luns a venres (agás festivos), de 9:00 a 14:00 h.

Preséntase en

Rexistro Xeral
Enderezo: Rúa Presidente Salvador Allende, n. 4 baixo
Tel.: 981 543 122
Fax: 981 543 133
Correo: Contactar co Concello
Horario: De luns a venres (agás festivos), de 9:00 a 14:00 horas.

Rexistro Auxiliar do Ensanche
Enderezo: Rúa Frei Rosendo Salvado 14-16, baixo.
Tel.: 981 543 001
Horario: De luns a venres (agás festivos), de 9:00 a 14:00 h.

Os días 24 e 31 de decembro, aínda que son hábiles a efectos de cómputo de prazos, non abrirán as oficinas municipais, agás a oficina do Rexistro Xeral sita en Galeras, 4-baixo.

Asemade poderán presentarse en calquera dos lugares indicados no artigo 16.4 da Lei 39/2015, do 1 de outubro, do procedemento administrativo común das administracións públicas.

Se precisa copia selada do documento que se presente, ten que achegala o interesado.

Tramítase en

Atención á cidadanía
Enderezo: Rúa Presidente Salvador Allende, 4 baixo
Tel.: 981 543 128
Fax: 981 543 129
Correo: Contactar co Concello
Horario: De luns a venres (agás festivos), de 9:00 a 14:00 h.

Documentación

Formularios. Cómpre imprimilos e cubrilos por duplicado.



Compartir: