CIDADES PATRIMONIO

O GCPHE reforza o certame ‘Aula Patrimonio’ cunha nova liña que incorpora a linguaxe audiovisual

16/12/2022 Nesta IX edición, os alumnos de ESO e FP das 15 cidades do Grupo poderán participar no concurso de fotografía en Instagram ‘A túa cidade, o teu patrimonio en Rede’, con premios de 500 euros para as mellores fotos de cada un dos municipios do Grupo. Os alumnos de 5º de Primaria teñen dispoñible a liña tradicional do certame, que consiste na elaboración de proxectos sobre outra cidade patrimonio do Grupo coa que resulten emparellados. Os quince gañadores desta sección poderán coñecer persoalmente a cidade sobre a que elaboraron os seus proxectos nunha viaxe de tres días.

O presidente do Grupo de Cidades Patrimonio da Humanidade (GCPHE) e alcalde de Salamanca, Carlos García Carbayo, presentou hoxe a IX edición do certame pedagóxico ‘Aula Patrimonio’, que para este curso 2022-2023 incorpora unha nova liña de concurso baseada na linguaxe audiovisual e dirixida a estudantes de Secundaria e de Formación Profesional, entre outras novidades.

Segundo explicou García Carbayo, durante unha rolda de prensa na que estivo acompañado polo director provincial de Educación de Salamanca, Anxo Morín, o obxectivo de ‘Aula Patrimonio’ é fomentar entre as xeracións máis novas o coñecemento da riqueza patrimonial das cidades que forman parte do Grupo, concienciar sobre a importancia de ser veciño dun destes municipios singulares, promover unha cidadanía activa e impulsar experiencias didácticas innovadoras.

Tal e como precisou, atendendo a estas premisas, o Grupo deseñou a liña titulada ‘A túa cidade, o teu patrimonio en Rede’, que se basea nas tecnoloxías da comunicación e da información e especialmente no uso das redes sociais, concretamente de Instagram, que é a canle elixida para difundir os contidos desta nova vertente do certame que está baseada na fotografía.

Para participar no concurso, os alumnos deberán facelo desde o seu centro educativo, presentando as fotografías como aula ou grupo coordinado por un profesor responsable, quen deberá ter aberta unha conta de perfil público en Instagram. Cada aula ou grupo participante poderá subir un máximo de dúas fotografías e envialas á conta de Instagram @TuCiudadTuPatrimonio, acompañadas dun breve comentario sobre o lugar que ilustran e as razóns polas que vinculan patrimonio e mocidade.

O prazo de presentación comeza o 14 de novembro e finalizará o 21 de abril do próximo ano e o premio para os gañadores de cada cidade é de 500 euros. Ademais, as quince fotografías gañadoras expoñeranse nas redes sociais do Grupo de Cidades Patrimonio da Humanidade de España.

Alumnos de 5º de Primaria

Doutra banda, para os alumnos de 5º de Educación Primaria mantense o formato habitual de ‘Aula Patrimonio’, que consiste na realización dun proxecto sobre os puntos de unión da súa cidade patrimonio con aquela outra coa que se emparellen.

En concreto, as parellas de cidades están formadas por Salamanca e Santiago de Compostela; Alcalá de Henares e Eivissa; Cáceres e Segovia; Conca e Tarragona; Mérida e Úbeda; Toledo e San Cristóbal de la Laguna. Ao ser quince as Cidades Patrimonio, Ávila, que é a sede física do Grupo, combínase con Baeza e con Córdoba.

Neste apartado tamén se incorpora unha novidade, neste caso, relacionada co premio. As edicións máis recentes contemplaban unha viaxe entre a cidade gañadora a nivel nacional e a súa parella. Nesta edición, os gañadores das 15 cidades viaxarán a aquela coa que estean emparellados. Trátase de viaxes de tres días, sufragados polo Grupo, que levarán a cabo entre semana no último trimestre do curso.

No caso desta parte do certame, os centros interesados en participar deberán inscribirse ata o 14 de xaneiro de 2023, na web do Grupo de Cidades Patrimonio da Humanidade de España. Para a inscrición, as aulas ou grupos de traballo, dun máximo de 30 alumnos, deberán remitir un esquema de ata tres folios do seu proxecto, que terán que entregar completo na área de Educación dos concellos das 15 cidades antes do 31 de marzo do próximo ano.

Direccións relacionadas



Compartir: