TURISMO

As Cidades Patrimonio promociónanse no mercado italiano

10/05/2017 O Grupo de Cidades Patrimonio da Humanidade realizou unha campaña de promoción dos seus destinos no mercado italiano, en colaboración coa Oficina Española de Turismo en Roma.

A xornada de traballo comezou cun encontro na Academia de España en Roma, no que participaron a presidenta do Grupo e alcaldesa de Cáceres, Elena Nevado; a directora da Academia, María Ángeles Albert; o conselleiro de Turismo da Embaixada de España, Carlos Hernández. e os 24 residentes da Academia do curso 2016-2017. Nesa reunión tratáronse temas relativos á xestión e promoción do Patrimonio Mundial dende os municipios, así como o funcionamento e proxectos que desenvolve a rede nas áreas de Cultura, Turismo e Patrimonio.

A Academia de España en Roma, creada en 1873, desempeñou un papel fundamental na formación de diversas xeracións de artistas e intelectuais españois. Ten por obxecto contribuír á formación artística e humanística de creadores, restauradores e investigadores, logrando ademais unha maior presenza cultural española en Italia, un mellor entendemento das culturas de ambos os países e unha maior vinculación cultural entre Europa e Iberoamérica.

A continuación, no salón de actos da Academia, presentouse a oferta turística e cultural das 15 cidades españolas Patrimonio da Humanidade ante 120 destacados profesionais do sector turístico italiano, entre eles a axentes, turoperadores e medios especializados como revistas e televisión. Ao acto acudiron tamén responsables da área de Turismo do Concello de Roma

O mercado italiano
Segundo o ISTAT (Instituto Nazionale dei Statistica), en 2016 España foi o segundo país máis visitado polos italianos nas súas viaxes ao estranxeiro, e o primeiro en canto a vacacións de longa duración, nas que as visitas a cidades e culturais supoñen contorna ao 50% das actividades realizadas.
No ano 2016 visitáronnos preto de catro millóns de turistas italianos, situando a Italia como cuarto mercado por volume de chegadas. O ano pechou con crecementos tanto no fluxo de turistas (+5,8%) como no gasto (+4,3%) e nas pernoitas hostaleiras (+7,8%). Os gastos medios por persoa e día ascenderon a 763 e 108 euros, mentres que a estancia media situouse en 7,1 noites (INE).

A seguridade e a proximidade que ofrece España son dous factores moi valorados polo mercado italiano, así como a riqueza cultural e a ampla oferta de lecer. Segundo datos de Turespaña, vénse observando ademais un aumento do interese polo turismo responsable, cun crecente interese por destinos respectuosos co territorio e medio ambiente.

Plan Operativo
Tras un 2016 moi positivo para o sector turístico no noso país, o Plan Operativo do Grupo para este ano continuará coa liña de promoción, representación e comercialización das 15 xidades baixo o selo de calidade excepcional que outorga formar parte da lista de Patrimonio Mundial de Unesco.

Ademais levar a cabo diversas presentacións directas e exposicións, ao longo do ano está previsto participar nos principais eventos e feiras nacionais e internacionais do sector, tanto nos principais mercados emerxentes como nos máis consolidados; Fitur (Madrid), Salon des Vacances (Bruxelas), Reisen Hamburg (Hamburgo), Salon Mondial du Tourisme (Paris), WTM Latin America (Sao Paulo), ITB Berlín e WTM Londres, ITB Asia (Singapur), JATA Tokio e CITM China, entre outras.

Compartir: