Solicitudes relacionadas co cemiterio municipal de Boisaca

Descrición

Solicitude de certificado de titularidade de unidades de enterramento
Para a súa solicitude deberá achegar documentación que figura no impreso de solicitude
Información sobre o custo:
  • 3.07 Taxa pola expedición de documentos administrativos

  • Solicitude de cambio de titularidade de unidades de enterramento en Boisaca: É a modificación da titularidade do dereito funerario a favor dos herdeiros dunha unidade de enterramento por falecemento do titular ou cesión entre particulares.
    Para a súa solicitude deberá achegar a documentación que figura no impreso de solicitude
    Información sobre o custo:
  • 3.07 Taxa pola expedición de documentos administrativos

  • Autorización para limpeza de unidade de enterramento de Boisaca:
    Para a súa solicitude deberá achegar a documentación que figura no impreso de solicitude

    Solicitude de permiso de colocación/substitución de lápidas en unidades de enterramento do Cemiterio Municipal de Boisaca
    Para a súa solicitude deberá achegar a documentación que figura no impreso de solicitude

    Solicitude de permiso de construción de subterráneo en sepulturas do Cemiterio Municipal de Boisaca
    Para a súa solicitude deberá achegar a documentación que figura no impreso de solicitude
    Información sobre o custo:
  • 3.12 Taxa de cemiterio municipal

  • Solicitude de prórroga de aluguer de nicho do Cemiterio Municipal de Boisaca
    Para a súa solicitude deberá achegar a documentación que figura no impreso de solicitude
    Información sobre o custo:
  • 3.12 Taxa de cemiterio municipal

  • Solicitude de inhumación de cadáver/cinzas: Obtención de autorización para o depósito de cadáveres ou cinzas nunha unidade de enterramento.
    Para a súa solicitude deberá achegar a documentación que figura no impreso de solicitude

    Traslado de cadáveres ou restos cadavéricos: Obtención de autorización para exhumación de cadáveres, restos cadavéricos ou cinzas depositadas nunha unidade de enterramento do cemiterio municipal de Boisaca e o seu posterior traslado dentro do mesmo ou a outro cemiterio.
    Para a súa solicitude deberá achegar a documentación que figura no impreso de solicitude

    Solicítase en

    Atención á Cidadanía
    Enderezo: Rúa Presidente Salvador Allende, 4 baixo
    Tel.: 981 543 128
    Fax: 981 543 129
    Correo: Contactar co Concello
    Horario: De luns a venres (agás festivos), de 9:00 a 14:00 h.
    Horario especial de atención ao público do 15 de xuño ao 15 de setembro: de 9:00 a 13:00 h.

    A atención prestarase prioritariamente a traves dos canais:
    - Telefónico: 981542300 - 981543128
    - Correo electrónico: informacion@santiagodecompostela.gal
    - No caso de requerir atención presencial farase exclusivamente mediante previa cita. A cita pode solicitarse a través dos teléfonos 981542300 - 981543128 e do correo citaoac@santiagodecompostela.gal

    Preséntase en

    Rexistro Xeral
    Enderezo: Rúa Presidente Salvador Allende, n. 4 baixo
    Tel.: 981 543 122
    Fax: 981 543 133
    Correo: Contactar co Concello
    Horario: De luns a venres (agás festivos), de 9:00 a 14:00 horas.
    Horario especial de verán do 15 de xuño ao 15 de setembro: De luns a venres (agás festivos), de 9:00 a 13:00 h.
    Rexistro Auxiliar do Ensanche
    Enderezo: Rúa Frei Rosendo Salvado 14-16, baixo.
    Tel.: 981 543 001
    Horario: De luns a venres (agás festivos), de 9:00 a 14:00 horas.
    Horario especial de verán do 15 de xuño ao 15 de setembro: De luns a venres (agás festivos), de 9:00 a 13:00 h.

    Os días 24 e 31 de decembro, aínda que son hábiles a efectos de cómputo de prazos, non abrirán as oficinas municipais, agás a oficina do Rexistro Xeral sita en Galeras, 4-baixo.

    Asemade poderán presentarse en calquera dos lugares indicados no artigo 16.4 da Lei 39/2015, do 1 de outubro, do procedemento administrativo común das administracións públicas. Oficinas xerais de información e rexistro da Xunta de Galicia en Santiago de Compostela

    Se precisa copia selada do documento que se presente, ten que achegala o interesado.

    Durante a situación actual do estado de alarma:

    1. Suxerímoslle que utilice o rexistro electrónico do Estado que permite presentar documentos para a súa transmisión electrónica a outras administracións públicas (comunidades autónomas, entidades locais etc.) integradas no sistema de interconexión de rexistros:
    https://rec.redsara.es/registro/action/are/acceso.do

    2. Admítese a remisión de documentos por correo electrónico ao enderezo rexistro@santiagodecompostela.gal
    Deberá enviar a solicitude con todos os datos esenciais (artigo 66 da Lei 39/2015 do procedemento administrativo común), xunto coa documentación necesaria para realizar o trámite.

    3.- Se non lle é posible presentar a documentación a través dos canais indicados nos apartados 1 ou 2, pode contactar telefónicamente co Rexistro do Concello de Santiago de Compostela, que lle atenderá con cita previa.
    Teléfono para solicitar cita previa de atención presencial no Rexistro Xeral : 981 543 122

    Tramítase en

    Servizos comunitarios
    Enderezo: Rúa Presidente Salvador Allende n. 6-8 baixo
    Tel.: 981 542 324
    Fax: 981 542 304
    Correo: Contactar co Concello

    Documentación

    Formularios. Cómpre imprimilos e cubrilos por duplicado.



    Compartir: