CIDADES PATRIMONIO

As Cidades Patrimonio da Humanidade promociónanse nas xornadas de Turespaña dirixidas ao mercado de Estados Unidos

19/04/2023 As Cidades Patrimonio da Humanidade de España promociónanse nas xornadas dirixidas ao mercado de América do Norte, que se celebran do 17 ao 20 de abril en Mallorca. Organizadas por Turespaña, estas xornadas teñen como obxectivo favorecer a comercialización dos produtos e servizos turísticos españois e nelas participan 75 axentes de viaxes e turoperadores procedentes do mercado norteamericano.

O presidente do Grupo de Cidades Patrimonio da Humanidade e alcalde de San Cristóbal de la Laguna, Luís Yeray Gutiérrez, destacou que "é moi relevante a reactivación do mercado turístico estadounidense, cun aumento importante de viaxeiros que sitúa ao mercado americano como o sexto mercado emisor e o cuarto por volume de gasto. Para as Cidades Patrimonio da Humanidade ábrese unha nova oportunidade, máis concretamente para as illas de Tenerife e Ibiza, xa que a conectividade aérea aumenta con dúas novas conexións directas desde Nova York a Tenerife e Palma de Mallorca".

O presidente do Grupo lembrou que existen outras 22 rutas que conectan Estados Unidos coa península e que facilitan as viaxes ao resto das Cidades Patrimonio a través da rede de transportes e comunicacións e subliñou que "ao turista americano impresiónalle a herdanza monumental das nosas cidades, os nosos espazos naturais e, por suposto, a axenda de eventos culturais e a gastronomía, polo que para nós o mercado americano é estratéxico na actual campaña de promoción internacional".

Durante estas xornadas, a técnica de Turismo do Grupo, Patricia Hernández, está a manter 25 reunións diarias cos axentes americanos para transmitir de primeira man información e novidades sobre a oferta turística, patrimonial e cultural das Cidades Patrimonio, así como as necesidades e tendencias do mercado. O programa compleméntase con actividades de networking para fortalecer a relación entre os axentes e turoperadores norteamericanos seleccionados pola rede de Consellerías Españolas de Turismo, cos destinos, empresas e clubs de produtos españois, entre os que se inclúe o Grupo.

O mercado americano marca unha progresiva e notable recuperación desde a reapertura de fronteiras en 2021 e séguese a manter moi vivo o desexo de viaxar, ata o punto de que o turismo continúa sendo a principal actividade en canto a preferencia de gasto. Entre xaneiro e novembro de 2022 viaxaron ao estranxeiro 72,9 millóns de americanos, dos que 14,5 millóns viaxaron a Europa, o que representa o 20% do total. España atópase entre os catro países de Europa máis visitados polos estadounidenses, tras Reino Unido, Francia e Italia e adiantando a Alemaña en 2019.

Segundo datos de Turespaña, no ano pasado visitaron España 2,78 millóns de turistas estadounidenses, o que representou o 3,9 do total de turistas recibidos, cun volume de gasto de 5.266,8 millóns de euros (6% do total), o que situou a Estados Unidos no sexto posto como mercado emisor de turistas cara a España e no cuarto posto con respecto ao gasto realizado. Os gastos medios por persoa e día ascenderon a 1.889 e 266 euros, respectivamente, mentres que a estancia media situouse en 7,1 noites. As cifras alcanzadas sitúanse xa entre o 84% e o 92% dos niveis prepandémicos.

A participación do Grupo nestas xornadas enmárcase no Plan Operativo asinado entre o Grupo e Turespaña, que inclúe a participación en feiras internacionais e presentacións, a través das cales as 15 Cidades Patrimonio da Humanidade teñen unha destacada promoción internacional, da man da Secretaría de Estado de Turismo.

GCPHE

O Grupo de Cidades Patrimonio da Humanidade de España é unha asociación sen ánimo de lucro creada no ano 1993 cuxo obxectivo é actuar de maneira conxunta na defensa do patrimonio cultural e a promoción turística das cidades que o compoñen: Alcalá de Henares, Ávila, Baeza, Cáceres, Córdoba, Cuenca, Eivissa/Eivissa, Mérida, Salamanca, San Cristóbal de la Laguna, Santiago de Compostela, Segovia, Tarragona, Toledo e Úbeda.

Compartir: