Sistemas de actuación

Descripción

Os polígonos xestionaranse polo sistema de actuación que a administración determine en cada un. A aprobación da delimitación dun polígono implica, sen necesidade de declaración expresa, a suspensión do outorgamento de licenza de parcelación e edificación no ámbito do polígono, así como o inicio do procedemento de equidistribución de beneficios e cargas.

Distinguimos entre sistemas de actuación directos e indirectos:

1.Directos
-Cooperación
-Expropiación

2.Indirectos (a actuación queda reservada aos particulares)
-Concerto
-Compensación
-Concesión de obra urbanizadora.

Correspóndelle ao municipio elixir o sistema de actuación aplicable tendo en conta as características e complexidades da iniciativa que se vai desenvolver, os medios cos que conta, a colaboración da iniciativa privada e calquera outra circunstancia que concorra.

O sistema deberá de estar contido no planeamento que efectúe a ordenación detallada do ámbito.

El sistema puede modificarse de oficio o a instancia de parte, después de información pública por un plazo de 20 días, mediante anuncio que se insertará en el Boletín Oficial de la Provincia y notificación individualizada a los propietarios afectados.

Cuando se tuviese fijado un sistema de gestión indirecta y no se executase conforme a los plazos o planes de etapas establecidas, o transcurriese más de un ano desde la aprobación definitiva del planeamiento urbanístico detallado sin que se tuviese iniciado el proceso de desarrollo y ejecución, o se incumpliese la obligación de urbanizar, el Ayuntamiento podrá sustituír el sistema de actuación, siguiendo el procedimiento establecido anteriormente.

Se tramita

Servicios urbanísticos: planeamiento urbanístico
Dirección: Praza do Obradoiro, 1-2º andar
Tel.: 981 542 426
Fax: 981 542 427
Correo: Contactar con Ayuntamiento
Horario: El personal técnico atiende al público previa cita (teléfono: 981 542 420).


Compartir: